Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Трябва ли задължително което караш да кажеш че е по доброто ? Ето аз имам 2,0тс харчи почти като 1,6 обаче върви много повече от 2,4 жтд 136кс според мен този двигател е по добрия и безпроблемен

    Comment


    • #17
      Икономически е по-обосновано JTD-то - мн. нисък разход на гориво. А иначе за поддръжката не съм съгласен, че TS-a бил по проблемен. Моя TS (влязъл е в БГ от Германия през 2004-та) няма грам грижа откакто съм я взел и върви на пушка и ръчкам колкото може. Просто проблемен е източника на внос у нас - западните автоморги
      Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 09:27.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #18
        Айде да не се изражда темата на дизел срещу бензин.Имаше ясни алтернативи,изискващи ясен отговор.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          2.0 харчи колкото 1.6 ?! Какво ме направи ти бе човек ??

          Comment


          • #20
            В извънградско може, ама в града двойката лапа като змей и изобщо не може да се сравни с 1.6ТС.
            hysterics, незнам към какъв дизел си се насочил и с какви пари разполагаш, но ако смяташ да вземеш 2.4JTD, гледай да е 140+hp версия, защото за турбините им има ремонтен кит. Освен това преди да купуваш задължително, ама задължително на шателен преглед на ходова част, мотор и комп диагностика, защото това ще ти спести много големи резходи и скубане на коси. Всички 156-ци, които се продават са или в добро или в перфектно сътояние според собствениците им, а са тотални или по-малки гробници
            Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 13:07.
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #21
              Почти като 1,6 не мисля че 200-300 мл са от голямо значение имат разлика само във вървежа /голяма/ градско не повече от 1л лапа змея 2,0

              Comment


              • #22
                Ами аз не съм сигурен къде ще я карам толкова, затова се чудя. Стягам нова къща и от догодина май ще се возя на метрото до работа... Ама тя и работата не е вечна, така че 15/100 градско не ме устройва особено. Иначе за пари около 5000 лв... ще стигнат ли?

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от hysterics Покажи съобщение
                  Ами аз не съм сигурен къде ще я карам толкова, затова се чудя. Стягам нова къща и от догодина май ще се возя на метрото до работа... Ама тя и работата не е вечна, така че 15/100 градско не ме устройва особено. Иначе за пари около 5000 лв... ще стигнат ли?
                  Eми вземи си тогава 1.9 JTD за да ти е мирна главата и вървеж си има и разхода е смешен 7-8 градско и 5 извън
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Аз съм с 1,6 туин и мога да кажа твърдо, че разхода ми с тежък крак е 14,5/100 в града, стигал съм до 16. Друг е въпроса, че до 8,5 съм я докарвал, но това беше само експериментално, нямам нерви за ниски обороти..
                    Arena Coast Customs

                    Comment


                    • #25
                      Добре, JTD ще е!

                      А по-специално за колегите от София: какъв разход дават 1.9 JTD и 2.4 JTD при всекидневно каране в час пик и разликата в данъците каква е?

                      Comment


                      • #26
                        Ето ти данъчен калкулатор
                        http://www.pariteni.bg/Calcs/5/1ff1de774005f8da18.html

                        Иначе разликата между двата мотора е около литър. 2.4jtd е малко по-скъп за обслужване - с около 100-150лв отгоре. Ама това е само ако е дошло времето за смяна на ролката и амотрисьора на скъпия оптегач.
                        Абе всичко зависи в какво състояние е мотора на колата, която ще вземеш - може да минеш само с ангренажен комплект и водна помпа, а може да се наложи абсолютно всичко (барабар с демферната шайба на коляновия вал) да изринеш. Не ангренажната част е по усмотрение на майстора в зависимост от състоянието на ролките, ремъка и шайбата. За тях няма определени километри на задължителна смяна. По всяка вероятност и съединител ще сменяш (ако не е сменян скоро), ама той си е като консуматив при дизела. Ти гледай турбото да е добре, радиаторите и да нямаш много работа по ходовата част, че тогава може да влезеш в един финансов филм.
                        Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:11.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          Мерси за линка колега!

                          Къде мога да отида при някой, който разбира от тези дизели, защото не съм карал такава машина и не знам какво да очаквам? Дайте няколко варианта на сервизи за оглед.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от hysterics Покажи съобщение
                            Добре, JTD ще е!

                            А по-специално за колегите от София: какъв разход дават 1.9 JTD и 2.4 JTD при всекидневно каране в час пик и разликата в данъците каква е?
                            Най-високият разход, който ми е давала в София е 7,7/100 лятото с климатик на макс.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment

                            Working...
                            X