If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Трябва ли задължително което караш да кажеш че е по доброто ? Ето аз имам 2,0тс харчи почти като 1,6 обаче върви много повече от 2,4 жтд 136кс според мен този двигател е по добрия и безпроблемен
Икономически е по-обосновано JTD-то - мн. нисък разход на гориво. А иначе за поддръжката не съм съгласен, че TS-a бил по проблемен. Моя TS (влязъл е в БГ от Германия през 2004-та) няма грам грижа откакто съм я взел и върви на пушка и ръчкам колкото може. Просто проблемен е източника на внос у нас - западните автоморги
В извънградско може, ама в града двойката лапа като змей и изобщо не може да се сравни с 1.6ТС.
hysterics, незнам към какъв дизел си се насочил и с какви пари разполагаш, но ако смяташ да вземеш 2.4JTD, гледай да е 140+hp версия, защото за турбините им има ремонтен кит. Освен това преди да купуваш задължително, ама задължително на шателен преглед на ходова част, мотор и комп диагностика, защото това ще ти спести много големи резходи и скубане на коси. Всички 156-ци, които се продават са или в добро или в перфектно сътояние според собствениците им, а са тотални или по-малки гробници
Ами аз не съм сигурен къде ще я карам толкова, затова се чудя. Стягам нова къща и от догодина май ще се возя на метрото до работа... Ама тя и работата не е вечна, така че 15/100 градско не ме устройва особено. Иначе за пари около 5000 лв... ще стигнат ли?
Ами аз не съм сигурен къде ще я карам толкова, затова се чудя. Стягам нова къща и от догодина май ще се возя на метрото до работа... Ама тя и работата не е вечна, така че 15/100 градско не ме устройва особено. Иначе за пари около 5000 лв... ще стигнат ли?
Eми вземи си тогава 1.9 JTD за да ти е мирна главата и вървеж си има и разхода е смешен 7-8 градско и 5 извън
Аз съм с 1,6 туин и мога да кажа твърдо, че разхода ми с тежък крак е 14,5/100 в града, стигал съм до 16. Друг е въпроса, че до 8,5 съм я докарвал, но това беше само експериментално, нямам нерви за ниски обороти..
Иначе разликата между двата мотора е около литър. 2.4jtd е малко по-скъп за обслужване - с около 100-150лв отгоре. Ама това е само ако е дошло времето за смяна на ролката и амотрисьора на скъпия оптегач.
Абе всичко зависи в какво състояние е мотора на колата, която ще вземеш - може да минеш само с ангренажен комплект и водна помпа, а може да се наложи абсолютно всичко (барабар с демферната шайба на коляновия вал) да изринеш. Не ангренажната част е по усмотрение на майстора в зависимост от състоянието на ролките, ремъка и шайбата. За тях няма определени километри на задължителна смяна. По всяка вероятност и съединител ще сменяш (ако не е сменян скоро), ама той си е като консуматив при дизела. Ти гледай турбото да е добре, радиаторите и да нямаш много работа по ходовата част, че тогава може да влезеш в един финансов филм.
Къде мога да отида при някой, който разбира от тези дизели, защото не съм карал такава машина и не знам какво да очаквам? Дайте няколко варианта на сервизи за оглед.
Comment